Nie znam sprawy dokładnie tylko z rozmowy z kolegą. Dlatego że od momentu zakupu auta minęły 3 miesiące - fakt to nie wada jawna ale z tego co pamiętam, dealer twierdził mniej więcej coś takiego, że lakierowanie mogło nastąpić w okresie pomiędzy zakupem a szkodą, a kolega chyba nie bardzo miał jak udowodnić, że auto przez cały okres użytkowania było nie ruszone. Nie wiem jakie miał możliwości dochodzenia swoich spraw bo nie drążyłem tematu. Generalnie znajomy machnął na to ręką bo samochód kupił na firmę i traktuje samochody jako narzędzie. Ale sam fakt że zakupił auto nowe ale juz lakierowane i że nie uzyskał takiej informacji to skandal.
[O1] Drgania pedału sprzęgła
Zwiń
X
-
Pedał sprz. jest sterowany hydraulicznie.Drgania pedału spowodowane są pulsacją płynu w przewodach od wysprzęglika poprzez pompę sprzęgła do pedału.Wysprzęglik dotyka łapy wyciskowej z umieszczonym na niej łożyskiem a ta sprężyny sprzęgła.Być może bicie sprężyny lub łożyska powodują te drgania ( pulsacje płynu w przewodach) aż do pedału sprzęgła.U mnie w AGR 120000 km raz są drgania pedału a raz nie.Sam nie wiem co jest grane.
[ Dodano: Nie 15 Cze, 08 14:42 ]
poprawka .sprzęgło a nie pedał.pryncypal
Komentarz
-
Komentarz